δημιουργική … γραφή

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Η ζωή μου

Πηγαίνω σε ένα Νυχτερινό λύκειο γιατί το πρωί εργάζομαι ως σερβιτόρα. Η δουλειά που κάνω για να βγάλω το χαρτζιλίκι μου είναι Δουλειά χωρίς ελπίδα γι’ αυτό και συνεχίζω σε νυχτερινό σχολείο για να σπουδάσω ένα επάγγελμα με καλύτερο και πιο σίγουρο μέλλον.

Όταν μια μέρα άκουσα πως θα πηγαίναμε μια εκδρομή χάρηκα πολύ. Ευκαιρία να ξεκουραστώ, σκέφτηκα. Αρχικά θα πηγαίναμε στο λιμάνι Της Πάργας και ύστερα θα επισκεπτόμασταν το αξιοθέατο Του γεφυριού της Άρτας. Έχω έναν συμμαθητή ο οποίος είναι Ρωσσαγγλογάλλος και όλοι τον δείχνουν λέγοντας Ο Κακός μαθητής. Είναι αρκετά λεπτός και κάνει παρέα με ένα παιδί αρκετά εύσωμο και έτσι όλοι τους χλευάζουν αποκαλώντας τους ο Παχύς και ο Αδύνατος. Αυτός ο μαθητής ήταν κακός στα μαθήματα αλλά καλός στο να υπακούει. Έτσι όλοι τον έχουν για τα θελήματα και ας πούμε είναι ο Παπατρέχας του σχολείου.

Τώρα ύστερα από μέρες σκέφτομαι αυτή την εκδρομή και οι φωνές των παιδιών είναι τόσο ζωντανές στη μνήμη μου καθώς και Η χαρά που μου προξένησε ήταν μεγάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: