δημιουργική … γραφή

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

ΤΡΕΛΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ...

... ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΡΕΛΗ ΜΕΡΑ!





…περιεχόμενα!

Είδα τον Ορέστη εχθές στης Πάργας τον ανήφορο να πηγαίνει για το νυχτερινό σχολείο. Μου είπε πως είχε αργήσει γιατί έπεσε πάνω σε μια διαδήλωση, αλλά αυτό τον βόλευε γιατί δεν είχε μάθει το Άξιον εστί και το Θούριο.

Ήταν Τσικνοπέμπτη και παραπονιόταν πως οι μεγάλοι τους απαγόρευσαν τη μεταμφίεση και ήταν στενοχωρημένος γιατί ήθελε να ντυθεί Ποσειδώνας. Μου είπε χαρακτηριστικά: «Τελικά δεν ντύθηκα. Ο Πάνος ντύθηκε ζητιάνος, ο Γιώργος ‘‘μια Ελληνίδα στο χαρέμι,, και ο Πάνος τα ζα μου αργά». Γέλασα και μόλις έφυγε σκέφτηκα πως τόση ώρα όχι στην Πάργα θα είχε φτάσει, αλλά ως το γεφύρι της Άρτας!!!

Λίγο αργότερα, με μεγάλη μου χαρά συνάντησα τον Αλέξη, ξέρεις, το Ζορμπά. Αυτή η συνάντηση με οδήγησε στην ευχάριστη γνωριμία με τη Μόνικα Μπολιβάρ.

-Είναι Ρωσοαγγλογαλλίδα και μου τη γνώρισε ένας Ρώσος συνταγματάρχης στη Λάρισα, ένα βράδυ σε μία ομιλία στη Στοκχόλμη για τη διάσχωση της τελευταίας αρκούδας του Πίνδου. Ήταν η ψυχή του νησιού! Είναι φοβερή φιλελληνίδα, νοιάζεται για τη ρωμιοσύνη και λατρεύει το αρχαίο θέατρο. Αλήθεια; Εσύ με τι ασχολείσαι τώρα;

-Διδάσκω την τέχνη του αγιογράφου σε σπουδαστές ως ζωγράφος.

-Ζωγράφος; Δουλειά χωρίς ελπίδα! Γίνε συγγραφέας να γράψεις και για το βίο μου!

Τον αποχαιρέτησα και συνέχισα σκεφτόμενη: Τι Ουλαλούμ και τρία χαϊκού κάθονταν τύπος που είναι αυτός; Αλήθεια πως θα το ονόμαζα άραγε αυτό το βιβλίο; Μάλλον Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά! Μπα, πολύ μπανάλ και κάτι μου θυμίζει…! Στο κάτω κάτω ας το γράψουν τα παιδιά του, ο Ερωτόκριτος και η Ερωφίλη…!!!

Γεωργία Γαλάζιου!

1 σχόλιο:

mirtoulini!!! είπε...

Μπράβο ρε Γεωργία!!Τέλειο κείμενο!!