δημιουργική … γραφή

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Ένα Σαββατοκύριακο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών αποφασίσαμε η οικογένειά μου, εγώ και ο ξάδερφός μου Ορέστης να πάμε μια εκδρομή κοντά στα Γιάννενα. Για να απολαύσουμε τη διαδρομή και να μην ταλαιπωρηθούμε διαλέξαμε τη σύντομη Εγναντία Οδό.

Έτσι το πρωί του Σαββάτου ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Η πρώτη μας στάση ήταν στο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης. Ενας αρχαιολογικός χώρος που προσελκύει πολλούς ξένους και Έλληνες και είναι κατάλληλος για τη γνωριμία των παιδιών με τη φύση. Στη συνέχεια σταματήσαμε στην Πάργα όπου καθήσαμε σε ένα παλιό και παραδοσιακό εστιατόριο της περιοχής δοκιμάζοντας απολαυστικές λιχουδιές.

Όταν τελειώσαμε το φαγητό κάναμε μια βόλτα στα στενά σοκάκια όπου συναντήσαμε υαλοπωλεία και ερασιτέχνες ζωγράφους που κάθονταν στην άκρη του δρόμου και αποτύπωναν πάνω σε καμβά σκηνές απο τις καθημερηνές ασχολίες των ντόπιων κατοίκων και όμορφα τοπία. Η γαλανή θάλασσα μας καλούσε για μια βουτιά στα νερά της αλλά δυστυχώς η ώρα περνούσε και εμείς έπρεπε να συνεχίσουμε την εκδρομή μας με προορισμό τη γραφική Άρτα.

Κατευθυνθήκαμε στο πιο πολυτραγουδισμένο μέρος, στο γεφύρι της Άρτας και καθίσαμε στην όχθη του ποταμού Αράχθου θαυμάζοντας το υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν τα ροζ και κόκκινα τριαντάφυλλα που στόλιζαν τα παράθυρα των σπιτιών. Και ενω ο ήλιος χανόταν πίσω από τα βουνά ακούσαμε φωνές από μια ομάδα νέων παιδιών που κρατώντας πανό στα χέρια τους έπαιρναν μέρος σε μια διαδήλωση για την προστασία του περιβάλλοντος. Στην άλλη άκρη του γεφυριού συναντήσαμε ένα ρακένδυτο ζητιάνο που ικέτευε για λίγα χρήματα.

Κάπου εδώ τελείωνε και η ημερήσια εκδρομή μας και όλοι επιστρέψαμε στα Γιάννενα γεμάτοι ευχάριστες εντυπώσεις και ατέλειωτη χαρά.